Seifuku no Vampiress Lord

Author: Matsumoto Tomoki

Status: Ongoing    RSS

Genre: Shounen , Slice of Life , Supernatural , Yuri , Comedy , School Life ,

Update: Jul 17, 2018

Bookshelf

You'll get the updates notification

5.0

(2 people rated)

100.0%

0.0%

0.0%

0.0%

0.0%

1498 Responses

  1. King said at February 17, 2019 4:48 pm

    What happened to man of a virtue? I can’t find it anymore and I really liked that series.

  2. Fangirlingmel said at February 17, 2019 3:23 pm

    OMG 6 chapters of Walk on Water *_* *_* *_* !!! Thank you thank you thank you :D

  3. Noe Letto said at February 17, 2019 1:45 pm

    This manga love

  4. Readerrrr said at February 17, 2019 1:40 pm

    Min, please update 'Addiction'! Really need the restttttt~ thank u before!

  5. Fangirlingmel said at February 16, 2019 11:35 pm

    Walk on Water OMGGG I'M IN LOOOVE !! Thank youuu, please keep updating é_è ! I CANT WAIIIIIT :(

  6. D said at February 16, 2019 5:18 am

    please update K's secret :(

  7. Nadja said at February 16, 2019 1:16 am

    Keeping His Whims in Check please update restart!!! Because the picture is gone

  8. Nadja said at February 16, 2019 1:09 am

    Intertwining Lives please restart update!!! Because it's not update

  9. ElmKeishi said at February 12, 2019 10:28 pm

    People who translate warehouse are they have group or something?

    • ElmKeishi said at February 12, 2019 10:26 pm

      People who translate warehouse are they have group or something?

  10. ahei said at February 11, 2019 5:14 am

    Can some give me a raw link of this manga

  11. ahei said at February 11, 2019 5:10 am

    Next pls

  12. Ash said at February 11, 2019 5:01 am

    Could you please update a devils temptation. Thank you

  13. lilylove said at February 11, 2019 12:58 am

    Damn, Lily Love... Pulse was good too, I'm really liking this <3

  14. Cuteidol said at February 10, 2019 12:10 am

    A man like you is getting goooood

  15. Cuteidol said at February 10, 2019 12:10 am

    WAREHOUSE YEAH BAYBAHH

  16. Greenwood said at February 9, 2019 11:41 am

    WAREHOUSE IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Greenwood said at February 10, 2019 10:55 pm

      agreed.

    • saranghaecutegirl said at February 10, 2019 4:22 am

      im so happy to finally have new ep of warehouse! omg im so curious what will happen next

  17. Cuteidol said at February 6, 2019 10:24 pm

    I can't wait for it is so great

  18. Cuteidol said at February 6, 2019 10:23 pm

    WHAT HAPPENED TO A GUY LIKE YOU AHHHHHHH!!!!

  19. CBS Forever said at February 6, 2019 7:58 pm

    LiHuan's profile picture is SKY, maybe the sky reminds him of YuYang. Meanwhile Chanyeol said the SKY described and reminded him of Baekhyun hahaha omg, it's just my opinion guys

Leave a Reply

Sing 2016 720p BrRip x264 - YI | American Nightmare 4 : Les Origines FRENCH DVDRiP 2018 | 13 Reasons Why 1x01